Menü

 Webáruház

 Árajánlat kérés

Megjelenít

 Facebook

Forgalmazott termékek:


MAN BEARING


Cégünk magyarországi forgalmazója a MAN BEARING csapágyaknak, amelyek ISO9001 minoségi eloírásoknak megfeleloen készülnek. A minoséget tovább emeli a krómacél alapanyag,a méret és körkörösségi turéseknek való megfelelés. Az alacsony árak tekintetében méltán nevezheto ez a termék kimagasló árérték arányúnak.

Kép a csapágyról




SLB BEARING

· SLB Csehországban gyártott csapágy, amelynek több évtizedes múltal rendelkezik
· Anyagminosége ISO / DIS GG20 ami megegyezik az SKF szabvánnyal
· Amerikában elnyerte az U.S.A Grade 35 minosítést, amely az ottani legmagasabb szabvány
· 2002-ben ISO 9001:2000 minoség biztosítást szerzett
· Célpiaca foként Nyugat-Európa, Észak-, Dél-Amerika

Kép a csapágyról



FAG

A FAG cég története egészen az 1883-ig nyúlik vissza, amikor Friedrich Fischer megalkotta az első csapágy golyó csiszolására alkalmas gépet Németország egy Schweinfurt nevű városában. Ezzel vált lehetővé a csapágygyártás a tökéletesen kerek acélgolyónak köszönhetően. Ezt a találmányt sokan a gördülőcsapágy ipar alapjának tekintik. Ezért érthető, hogy sokan a FAG-ot tartják az igazi úttörőnek a csapágy történelmében. 1920-tól Magyarországon is elkezdik a csapágyak forgalmazását. 1999-ben megalakult a csapágyak köszörülését és összeszerelését végző FAG Automotive Hungary Ipari Kft. Május 1-én összesen 9 főből állt. Az indulást a schweinfurti központ (a németországi beruházó, amely 100%-ban tulajdonos) és az FAG Ausztria berndorfi gyára segítette. Ugyanezen év októberében a cég a Volvo megrendelésére elkészítette első hengergörgős csapágyát. 2001-től kezdve a FAG a Schaeffler Csoport teljes körű tagjává vált, ezzel a cég az egyik legszélesebb palettát tudja kínálni ügyfeleit. Fő termékeik: gördülőcsapágyak az ipar és a gépjármű technológiában, nagy pontosságú csapágyak (légi és űrutazás, szerszámgépek, textilipar)

Kép a csapágyról



INA

1946-ban Dr. Georg Schaeffler és testvére Wilhelm megalapították a Schaeffler Csoportot. 1949-ben nagyáttörést értek el a tűgörgős csapágyak és azok kosárszerkezetének szerelésével kapcsolatban amely megkönnyítette a tűgörgős csapágy gyártás, és forradalmasította. A cég saját márkaneve az INA, amely elsődlegesen a gördülőcsapágyak, siklócsapágyak, lineáriscsapágyak, precízióscsapágyak és egyéb autó ipari alkatrészgyártást foglal magában. 1968-ban létrejön az INA Walzlager Schaeffler KG, első magyarországi képviselte, amely már magában foglalja az INA és a LuK termékek forgalmazását. 2001-től kezdve a FAG a Schaeffler Csoport teljes körű tagjává vált, ezzel a cég az egyik legszélesebb palettát tudja kínálni ügyfeleit.

Kínálatuk:
Mélyhornyú golyóscsapágyak
Ferde hatásvonalú golyóscsapágyak
orsócsapágyak
Négy ponton érintkező csapágyak
Vékony részben csapágyak
Önbeálló golyóscsapágyak
Golyós csapágyak
Hengergörgős csapágyak
Kúpgörgős csapágyak
Barrel csapágyak
Önbeálló görgőscsapágyak
Tűgörgős és ketrecbe szerelvények
Húzott csésze tűgörgős csapágyak nyitott végén / zárt vége
Masszív tűgörgős csapágyak
Hüvelyek
Tömítőgyűrűk
Axiális mélyhornyú golyóscsapágyak
Axiális ferde hatásvonalú golyóscsapágyak
Axiális hengergörgős csapágyak / axiális hengergörgős koszorúk / axiális csapágy alátéttel
Axiális tűgörgős és koszorúk / axiális csapágy mosó / axiális tűgörgős csapágyak
Axiális önbeálló görgőscsapágyak
Keresztgörgős csapágyak
Forgáskapcsolatok gyűrűk
futógörgők
Csapágyak menetes hajtások
Körasztal csapágyak
Feszítőcsapágyak / ház egység / Roller láncfeszítő kerekek
szíjfeszítő tárcsa egységek
csapágyház
Csuklócsapágyak, csuklófejek
INA fém-polimer kompozit siklócsapágyak
Profilsín-vezetékek
Futógörgős vezetékek
Tengely vezetékek
Miniatűr sima vezetékek
Miniatűr kosaras vezetékek
Hajtott lineáris egységek
helymeghatározó rendszerek
Síkkosaras vezetékek
Lineáris csapágyak


Kép a csapágyról



SKF

A svéd cég története 1907-ben kezdődik, amikor Sven Wingquist megalapította a Svenska Kullager Fabriken (SKF) csapágygyárat Göteborgban. A beálló golyós csapágyak (1907) és a beálló görgős csapágyak (1911) feltalálásával egy szempillantás alatt ismerté tette a vállalatát a csapágy iparban. Magyarországon 1917-ben kezdték meg az SKF csapágyak forgalmazását, amit a Pirkner család kezdett el kezdetben saját lakásukban. 1929. január 14-én bejegyzik az SKF Svéd Golyóscsapágy Rt. 1958-ban volt időszak, amikor 350 kisiparos és igen sok szövetkezet és állami vállalat dolgozott az SKF-el együttműködve. 1994-ben az SKF megvette a STEYR.-t A SKF márka több mint 100 éves múltjának és megbízható minőségének köszönhetően az egyik jelentős piacvezető a csapágy szegmensben. A cég a számos csapágy kategória mellett Különböző tömítések gyártásával is foglalkozik:

Mélyhornyú golyós csapágy,
Ferdehatásvonalú csapágyak,
Hengergörgős csapágyak
Kombinált tűgörgős csapágyak,
Kúpgörgős csapágyak,
Axiális ferde hatásvonalú golyóscsapágyak,
Tűgörgős axiális csapágyak,
Hordógörgős axiális csapágyak,
Y-csapágyak,
Önbeálló golyóscsapágyak,
Tűgörgős csapágyak,
Kombinált hengergörgős,
Kúpgörgős csapágyak,
Önbeálló görgőscsapágyak,
Axiális golyóscsapágyak,
Hengergörgős csapágyak axiális,
Kúpgörgős csapágyak axiális.

Kép a csapágyról



KOYO

A Koyo Seiko a világ egyik vezető csapágy gyártója az autóipari csapágyaknak és alkatrészeknek. A Céget 1921-ben alapítottk Osaka-ban Japánban. 2006-ban a Koyo Seiko Co Ltd egyesült a Toyoda Machine Works Ltd-vel és létrejött a JTEKT Corporation cégcsoport. A cég a világ 10 legnagyobb autóipari csapágy és alkatrész beszállítójába tartozik, ami jól tükrözi termékeik megbírhatóságát és minőségét. Azonban a csapágygyártásban is kiemelkedőek azzal a gyártási szélességgel, amellyel képesek akár egy milliméter belső átmérőnél is kisebb csapágyakat készíteni egészen a 7000mm-ig terjedően.

Futómu
Kerékcsapágyak
Felfüggesztés csapágyai
Kormánymű rendszerek
Motor/hajtáslánc
Vízpumpa csapágyak
Szelepvezérlők
Szíjfeszítők
Kuplungcsapágyak
Váltómű csapágyak
Kardán szupport csapágyak
Tengely kihajtó csapágyak
Meghajtó tengelyek


Egyéb alkalmazások:
Autó elektronikus egységeinek csapágyai
Szabadon futók
Hidraulikus kuplungok
Tömítések
Általános csapágyak
Golyós csapágyak, kúpgörgős csapágyak
Henger- és beálló görgős csapágyak
Miniatűr csapágyak
hybrid csapágyak
Különleges csapágyak, csapágy egységek,
kerámia és rozsdamentes csapágyak
SOLPACK csapágyak mezőgazdasági alkalmazásra, ahol poros és nedves körülmények vannak, vagy függőleges tengelyek csapágyazására. A csapágyak önkenő tulajdonságúak.
Hengerművi csapágyak
Munkahenger csapágyak
Támhenger csapágyak
Közbenső hengerek csapágyai
Különleges csapágyak és egységek a folyamatos acélöntéshez Telegörgős hengergörgős csapágyak önbeálló külsőgyűrűvel Osztott csapágyak
Szendzimir csapágyak
Nagy precizitású csapágyak

Kép a csapágyról



IKO Nippon Thompson Co.

1950-ben alapították Nagoya városában. A cég mai nevét 1963-ban kapta meg és ekkor regisztrálták az IKO márkanevet. A cég főként a tűgörgős, illetve precíziós csapágyakat gyártja (axiális, kombinált illetve főtengely csapágyak), de ez mellett még jelentős a lineáris mozgatás technikai termékeik.

Kép a csapágyról



NACHI

A Nachi-Fujikoshi 1928-ban alakult meg Toyama városában, Japánban. Alapítójának Kohki Imura-nak filozófiája, hogy a “A Japán gépipar fejlődéséhez elengedhetetlen a hazai szerszámgépgyártás fejlettsége." A cég nagyon átfogó tevékenységi körrel rendelkezik, amelynek egyik alegysége a csapágygyártás és értékesítés. Egészen az alapanyaggyártástól kezdik a folyamatokat és minden alkatrészt legyártanak saját maguknak. Szerszámgépek, szerszámok, gyári munkára alkalmas robotok, csapágyak, hidraulikus berendezések, autóipari alkatrészek, acél alapanyagok gyártása, különböző vágógépek és kések gyártása csakhogy a jelentősebbeket említsük meg. Ez mellett természetesen mérnöki tanácsadást és kivitelezés is a szolgáltatásaikhoz tartozik. A cég igen jelentős európai központtal illetve gyárakkal rendelkezik Németországban ahonnan gyorsan és megbízhatóan tudják kiszolgálni vevőiket.

Kép a csapágyról


NTN

1918-ban kezdte meg a gyár a csapágygyártás kezdetben még csak golyóscsapágyakat termeltek, de fő profiljának ekkor még a vas gyártás, öntés tekinthető. 1922-ben bevezetik az NTN márkanevet felbuzdulva a piaci igények növekedésének hatására ekkora már széles paletta található meg náluk mind a golyós mind a görgős csapágyakból. Európában 1967-ben jelent meg és sikerült meggyőzni az akkor még konzervatív európai gyárakat a japán minőségről, minek hatására jelentős csapágy beszállítóvá vált a Bosch-nak és a Daimler Benz-nek. Megtalálhatók náluk az általános célú csapágyaktól kezdve a csapágy egységeken át a jármű ipari csapágyak illetve kuplungok és az igen korszerű precíziós repülés technikai csapágyakig minden. 2007: az NTN megvette a Francia SNR céget. Ezáltal megerősítette pozícióját a legnagyobb csapágygyártók között a világon úgyis, mint Európában. Az SNR márkanevét megtartják és továbbra is ellátják a piacot.

Kép a csapágyról



SNR

1916-ban alapította a Svájci származású Jacques Schmid. Kezdetben még SRO-nak hívták a vállalatot, amely hamar jelentős francia csapágy gyárrá nőtte ki magát. Jelentős beszállítója lett egy francia villamos gyártónak, ami elindította a siker fele az SRO vállalatot. A világháborúk alatt a céget teljesen lebombázták, amikor egy este alatt közel 300 bombatalálat érte a csapágygyár területét. 1946-tól kezdve a Renault tulajdonába kerül, ekkor kapja meg az új nevet ami az SNR (Société Nouvelle de Roulements) lett. Pár év alatt Európa 4. legnagyobb csapágygyártójává vált ismét. SNR alkotta meg az első duplasoros csapágyegységet, amit a Citroen 2 CV kerékcsapágya lett. 1967-ben pedig részt vesz a szuperszonikus repülőgép kifejlesztésében így ismét egy nagy mérföldkövet téve le a csapágy történelemben. A francia gyár kiemelkedik a járműipari illetve a repülőgép csapágyaival.

Kép a csapágyról



TIMKEN

A cég 1901-ben alapítja a Timken család St.Louis-ban az USA területén. Sikerül nekik hamar betörni az Angliai piacokra licensz szerződésekkel. Az első Világháborúban a jelentős acél igények miatt Ohio területén létesítenek egy acél öntödét is, amelyből a saját csapágyacél igényeiket is kielégítik. 1925-ben a Timken csapágyakat használják először vasúti kocsik kerekeiben. A vasútiparban gyorsan nagy hírnévre tesznek szert ezzel és a „Four Aces” nevű mozdonyukkal is amellyel számos rekordot megdöntöttek. A második világháborúban nyomására a gyárban nagy kaliberű fegyvergyártásra állnak át. A háború után folyamatosan nyitja csapágygyárait szerte a világon (Dél-Afrika, Franciaország, Amerika, Anglia). 2007-ben nyitnak az új technológiák irányába és a szélenergia üzemek számára fontos nagyátmérős csapágyak gyártásába kezd ezzel párhuzamosan a repülűgépgyártáshoz szükséges csapágyak piacára is nyit. 2009-ben eladja teljes tűgörgős technológiáját és üzemeit a JTEKT (Koyo) Corporation-nak. Főként nehéziparban használatos csapágyak gyártására összpontosítanak, de termékkörükben ugyan úgy megtaláljuk az általános célú csapágyakat, mint az egyszerű autós kerékcsapágyakat is. Jelentősebben Amerikában és Angliában terjedt el.

Kép a csapágyról



NSK

1916-ban alapítják az első japán csapágy gyárként. A ’60-as évekig folyamatosan fejlődik jelentősebb esemény nem történik a vállalatnál azonban ezután szemlélet váltás következik a cégnél és folyamatos piac bővítés tűznek ki célul. Ennek hatására számos együttműködés jön létre (JAMCO Corporation, NSK Torrington Co., NSK Deutschland GMBH, NSK-Warner K.K., Nishi Nippon Seiko, Kita Nippon Seiko, NSK Brazilia, NSK Europe Ltd). A folyamatos fejlődésnek és felvásárlásoknak köszönhetően folyamatosan bővültek a cég áltál gyártott csapágyak mélysége illetve szélessége. 80-as évek végen a precíziós csapágygyártásba is jelentős tőkét invesztálnak és elkezdik gyártani azokat is a tőlük elvárt magas minőségen. 1995-ben az NSK megvette az RHP-t, amely egy igen jelentős Angol csapágygyár. 1997-ben 70% többségi tulajdon szerez a lengyel FLT Iskra S.A csapágy gyárban 2003-ban teljes tulajdonába kerül a Torrington japán csapágygyár. Napjainkban is folyamatosan fejlesztik piacukat illetve gyártási technológiájukat. Ennek a mentalitásnak köszönhetik azt, hogy jelenleg az NSK az első számú japán csapágygyár.

Kép a csapágyról



FLT -ZKL-ZVL-DKF(KRW)-MGM-GPZ

Ezek a márkák mind a volt szocialista államokban alakultak. Jellemzőjük, hogy egy megbízható átlagos minőséget takarnak elfogadható árak mellett. Sajnálatos módon sok csapágygyár mára vagy megszűnt, vagy megvásárolták azokat. Ez mellett számos hamísítási próbálkozás is született ezek másolására:


FLT

Lengyel csapágymárka, amelynek több gyára volt és ezek különböző kezekbe kerültek (SKF, TIMKEN, NSK). Magát a márkát az NSK által megvett FLT Iskra S.A cég viszi tovább. Számos hamisítási próbálkozás született erre is, de a legfőbb az, amikor a lengyel L betű helyett csak sima FLT-nek tüntetik fel.

Kép a csapágyról



ZKL-ZVL

A ZKL jelölést eredetileg csak Csehországban gyártották és használták a ZVL-t pedig szlovák gyártók. Megbízható minőséget képvisel és még a mai napig forgalomban illetve gyártásban vannak ezek a termékek. (Ebbe a kategóriába tartozik még a KLF és a KINEX márka is). Hamisításuk egy egyszerű betű cserével szokták megoldani így lesz ZLV és ZLK csapágyak, amiknek a csomagolásuk megtévesztésig hasonlít az eredetire, de minőségük elmarad az eredetitől.

Kép a csapágyról



DKF (KRW)

A volt NDK területén gyártották a gyár még a mai napig is meg van és üzemel mostani neve KRW, amely annyira nem terjedt el mint a korábbi DKF. Hamisítására létrehoztak egy DKFL nevű márkát, amit Kínában gyártanak.

Kép a csapágyról



MGM

Magyarországi csapágymárka, amelyet főként Debrecenben gyártottak a gyár a mai napig is üzemel a FAG vásárolta fel. Azonban találhatunk MGM Daewoo nevű csapágyakat minőségre ezek is megegyeztek az eredetivel ez a privatizáció után gyártották, amíg a FAG tulajdonába nem került.

Kép a csapágyról



GPZ

Volt szovjetunió területén számos gyárban gyártották, azonban a Szovjetunió felbomlása után számos kisebb gyárra bomlott szét (MPZ,SPZ,UBS,EBC,SBP..). A GPZ márkanév továbbra is létezik és gyártják, de a hazai piacon még a régebbi gyártásból származó csapágyak találhatók meg általában.

Kép a csapágyról



MW - MidWest Bearing and Chain Co.

Egy 30 éves múltal rendelkező amerikai csapágy cég, amely a csapágyak mellett a hajtás technikai termékek gyártásával is foglakozik (ékszíjak, láncok, lánckerekek...). Ez a márka kiváló választás, amely átmenetet képez a kínai tömeggyártás és a európai nagymúltó cégek prémium minőségű termékei között. Emiatt cégünk termékkínálatában is fontos szerepet töltenek be az MW Bearings csapágyai. Bátran ajánljuk azoknak, akik átlag feletti minőséget keresnek elérhető áron.

Kép a csapágyról


[ Vissza ]


 Keres

GPZ SKF

A keresési eredmények itt jelennek meg.

 Felhívás

Cégek számára
egyedi ajánlatok!







Kapcsolat



 Felhívás

Mezőgazdasági gépalkatrészek
beszerzését is vállaljuk!







Kapcsolat



 Arfolyam
Hivatalos K&H Bank árfolyamok

HUF-ban
AUDAUD 198.31
CHFCHF 269.8
EUREUR 311.59
GBP GBP 354.48
PLN PLN 74.04
RON RON 66.67
USD USD 252.36

 Paypal

A paypal elfogadott.



Lodix Trade Kft.- Csapágy kereskedelem profi szinten!

Tel1: 70-333-2980 Fax: 53-390-294 E-mail: info(kukac)lodixtrade.hu

Forgalmazott termékek | Ismerjen meg minket |
csapagy

Google PageRank